SÜTIK HASZNÁLATA - kérünk, tekintsd át és állítsd be igényeid szerint!

Weboldalunk sütiket (cookie) használ. Ezek egy része elengedhetetlen a webáruház megfelelő működéséhez. A marketing sütik használatával pedig könnyebbé tudjuk tenni a vásárlást az oldalon és az érdeklődési körödnek megfelelő ajánlatokat, hirdetéseket tudunk megjelentetni neked. A "Beállítások módosítása" gombra kattintva állítsd be a használható sütiket. Későbbi módosítás a bal alsó sarokban levő fogaskerékkkel. További tudnivalókat a sütikről Adatvédelmi szabályzatunkban találsz.

Blog

Visszapillantó - A négykerekű porszívó

Visszapillantó - A négykerekű porszívó

Az 1978-as szezonban a Brabham BT46-os B verziója csak egy futamon állt rajthoz, azt viszont megnyerte, majd az ellenfelek mindent elsöprő tiltakozási hullámának köszönhetően betiltották azt. Kell-e ennél több egy legendához?
Visszapillantó - A háromkerekű Ferrari

Visszapillantó - A háromkerekű Ferrari

Az 1998-as belga nagydíj minden volt csak éppen átlagos verseny nem. Zuhogott az eső, mindenidők legnagyobb F1-es tömegbalesetét láthattuk, Schumi egy háromkerekű Ferrariból kiszállva indult Coulthard felé, hogy felképelje.
Visszapillantó - Egy dominancia vége

Visszapillantó - Egy dominancia vége

A Williams Renault csapat dominanciája már az 1991-es évek közepétől kezdett körvonalazódni ám abban az évben a kocsi megbízhatatlansága miatt Senna húzta be a végén a vb címet. Ám 1992-től az Adrian Newey által tervezett autók etalonnak számítottak a Forma 1-ben egészen 1997-ig.
Visszapillantó - Hova tűnt Damon Hill

Visszapillantó - Hova tűnt Damon Hill

Az Arrows csapatot a Shadow Racing F1-es csapatának magját alkotó csapat alapította, 1977-ben. Név szerint: Tony Southgate (főtervező), Alan Rees, Dave Wass (motorokért fejlesztéséért felelt), Jackie Oliver (csapatvezető), illetve Franco Ambrosio (olasz üzletember, a mezőgazdaságból származó vagyona miatt “gabonakirályként” nevezték, lényegében ő felelt a pénzügyekért). Az új istálló nevét is az ő neveikből állították össze: AR (AmbRosio) – R (Rees) – O (Olivier) – W (Wass) – S (Southgate).
Visszapillantó - Amikor Hunt majdnem visszatért

Visszapillantó - Amikor Hunt majdnem visszatért

James Hunt neve sokunk számára lehet ismerős, többek között a „RUSH” című film miatt is. Az 1976-os év világbajnoka tipikusan az a versenyző volt, aki nem igazán tett félre, és minden egyes másodpercben élvezte az életet. A mai napig az egyik legkülönlegesebb karakternek tartják, aki imádta a nőket, a bulikat. Hunt a pillanatoknak élt, és egyszerűen csak versenyzett és jól szórakozott, talán ezért is egy nagy kedvenc még most is az F1 rajongók körében.

Visszapillantó - A Super Aguri sztori

Visszapillantó - A Super Aguri sztori

A Forma 1-ben több olyan csapat is láthattunk melyet ex F1-es pilóta alapított. Most egy japán versenyzővel és annak a csapatával foglalkozunk aki versenyzőként és csapatvezetőként is inkább a mezőny gyengébbik felében vitézkedett.
Visszapillantó - A Lamborghini sztori

Visszapillantó - A Lamborghini sztori

Mi jut elsőként az eszünkbe amikor azt a szót halljuk, hogy Lamborghini? Egy gazdag történelemmel bíró, fantasztikus sportkocsikat építő luxusautó márka. Ennek a legendás márkának a Forma 1-es szerepvállalása viszont koránt sem volt ennyire csillogó.
Téli akció

Téli akció

Itt a tél és repkednek a mínuszok. Nálunk is!
Visszapillantó - Az első Maláj Nagydíj

Visszapillantó - Az első Maláj Nagydíj

Több, mint húsz éve 1999-ben rendezték meg az első Maláj Nagydíjat, azt a futamot, amely egészen 2017-ig a naptár stabil része volt. A Sepang Internation Circuit számos emlékezetes futamot produkált az eltelt évek alatt plusz Michelisz Norbi ezen a pályán szerezte meg a magyar autósport egyik legnagyobb sikerének számító bajnoki címét 2019-ben a WTCC-ben. Az első versenyt 1999-ben rendezték meg és most ezt a versenyt elevenítjük fel.
Visszapillantó - Amikor a főszponzor túl mohó

Visszapillantó - Amikor a főszponzor túl mohó

A kilencvenes években számtalan csapat próbálkozott a Forma 1-ben új belépőként, azonban szinte kivétel nélkül elbuktak, és nyom nélkül eltűntek. Erre remek példa például a Forti, Pacific vagy akár a Simtek csapatok. Az évek előrehaladtával szigorodtak a szabályok, nőttek a költségek, így egyre kevesebb új nevező érkezett. A kilencvenes évek utolsó újonc csapata egy egykori patinás márka, a Lola volt, amelyet ironikus módon saját főszponzora mohósága tett tönkre.

Az oldal tetejére