SÜTIK HASZNÁLATA - kérünk, tekintsd át és állítsd be igényeid szerint!

Weboldalunk sütiket (cookie) használ. Ezek egy része elengedhetetlen a webáruház megfelelő működéséhez. További sütik használatával pedig könnyebbé tudjuk tenni a vásárlást az oldalon és az érdeklődési körödnek megfelelő ajánlatokat, hirdetéseket tudunk megjelentetni neked. Minderről szabadon dönthetsz, ha a "Beállítások módosítása" gombra kattintasz. A beállításokat később is bármikor módosíthatod a bal alsó sarokban levő fogaskerékre kattintva. További tudnivalókat a sütikról Adatvédelmi szabályzatunkban találsz.

F1 Classic

Miért kellett meghalnia Ronnie Petersonnak?

2019. 09. 14. 11:43:43

Minden Forma-1-es tragédiának megvan a maga előtörténete, anatómiája. A svéd Ronnie Peterson 1978. szeptember 10-én karambolozott súlyosan az Olasz Nagydíj startja után és 11-én hajnalban halt meg. De végül is miért?

Az F1 Classic.reblog.hu engedélyével.

Ronnie Peterson, a mítosz– vagy mégsem?

2019. 08. 12. 11:51:56

A Magyar Nagydíj sajtótermében szomszédom a F1-es újságírás nagy öregje, Fredrik Af Petersens volt. Naná, hogy megragadtam az alkalmat egy kis társalgásra – a múltról. A Svéd Nagydíj és a svéd pilóták múltjáról, amiről ő annak idején élőben tudósított.

Az F1 Classic.reblog.hu engedélyével.

Lauda és a nürburgringi grillparti

2019. 05. 23. 19:10:51

Niki Lauda és a hírhedett német pálya soha nem volt kibékülve. 1976-ban is megmérkőztek egymással. Úgy tűnt, hogy a Ring „nyert” – de mégsem.

Méhes Károly írása (2006)

Arrivabene és elődjei

2019. 01. 17. 12:33:01

Egyetlen F1-es csapat felé sem nyilvánulnak meg olyan elvárások, mint a Ferrari irányában. Épp ezért itt sportigazgatónak lenni nem egy életbiztosítás, mint most Maurizio Arrivabene is megtapasztalhatta

II. János Pál pápa Ferrari-földön

2018. 10. 12. 11:46:35

Évtizedekig járta a mondás, hogy Olaszországban két vallási hely létezik: Vatikán és Maranello. E kettő először 1988-ban, 30 éve találkozott, amikor II. János Pál felkereste Enzo Ferrari székhelyét. Karol Woytilát 40 éve, 1978. október 16-án  választották pápává.

Az F1 Classic.reblog.hu engedélyével.

Ferrari-bukták régen és...?

2018. 10. 04. 15:41:42

A Ferrari nélkül nincs Forma-1, ez az egyetlen csapat, amelyik a világverseny kezdete, tehát 1950 óta ott van rajtrácson. Szurkolói tábora világszerte a legnagyobb, a tifosi rendíthetetlenül csápol a csapat mellett, ha őrajtuk múlna, minden évben a Scuderia lenne az első. De ez nem így van, mert az utolsó bajnokságot 2007-ben nyerték. És idén is már csoda kell történjen ahhoz, hogy Vettel legyen a bajnok.

Az F1 Classic.reblog.hu engedélyével.

Legyen-e 3 autó egy csapatban?

2018. 09. 20. 12:39:57

Toto Wolff Mercedes sportigazgató újból felvetette, hogy a fogyó mezőny ellensúlyozásaképpen legyenek három autósak a nagy csapatok, és e harmadikat egy fiatal tehetség rendelkezésére kellene bocsátani. Nem mintha ez újdonság lenne.

Az F1 Classic.reblog.hu engedélyével.

Enzo Ferrari örülne Leclerc-nek

2018. 09. 13. 18:13:48

Charles Leclerc 21 éves lesz, és már a Scurderia Ferrari pilótája. Míg Enzo Ferrari élt, jellemzően fiatal, még versenyt sem ígéreteket választott csapata számára.

Az F1 Classic.reblog.hu engedélyével.

Nagy csapatoknál a fiatalok: Leclerc, Gasly, Norris

2018. 09. 06. 11:24:25

A jelek szerint 2019-re a Mercedesen kívül minden csapatnál lesz legalább egy csere. A nagy istállók a jelek szerint az ifjúságra szavaznak.

Az F1 Classic.reblog.hu engedélyével.

Vettel már a 3. a Ferrari örökranglistán

2018. 08. 28. 18:16:03

A Belga Nagydíjon aratott győzelmével Sebastian Vettel már egészen előkelő helyet vívott ki magának a Ferrari-történelemben: 13. maranellói sikerével Schumacher és Lauda mögött már a 3., Alberto Ascarival közösen.

Az F1 Classic.reblog.hu engedélyével.

Az oldal tetejére