SÜTIK HASZNÁLATA - kérünk, tekintsd át és állítsd be igényeid szerint!

Weboldalunk sütiket (cookie) használ. Ezek egy része elengedhetetlen a webáruház megfelelő működéséhez. A marketing sütik használatával pedig könnyebbé tudjuk tenni a vásárlást az oldalon és az érdeklődési körödnek megfelelő ajánlatokat, hirdetéseket tudunk megjelentetni neked. A "Beállítások módosítása" gombra kattintva állítsd be a használható sütiket. Későbbi módosítás a bal alsó sarokban levő fogaskerékkkel. További tudnivalókat a sütikről Adatvédelmi szabályzatunkban találsz.

Blog

Egy győzelemmel felérő második hely

Egy győzelemmel felérő második hely

A 2023-as Forma 1-es szezon kísértetiesen hasonló mint a 2004-es volt. Egy csapat és egy pilóta magasan kiemelkedik a mezőnyből, sem a csapat sem a regnáló világbajnok nem hibáznak és minden körülmények között sikeresen helyt állnak. 2004-ben ez a Ferrari volt Michael Schumacherrel a volán mögött napjainkban pedig a Red Bull és Max Verstappen az. Mivel mindketten kiemelkedtek/kiemelkednek a mezőnyből így mások igazán akkor hívták fel magukra a figyelmet amikor nem túl versenyképes autójukkal egy győzelemmel felérő második helyet szereztek meg. Napjainkban ilyen Lando Norris vagy éppen Oscar Piastri de 2004-ben pedig Jenson Button volt az.
A Forma-1-es sapkák és minden amit tudni kell róluk - Útmutató a GPshop-tól

A Forma-1-es sapkák és minden amit tudni kell róluk - Útmutató a GPshop-tól

A Forma-1, a világ egyik legnépszerűbb és legizgalmasabb motorsport eseménye, amelyben az autóversenyzés legnagyobb tehetségei mérik össze tudásukat a pályán. Az F1 nem csak a sebességről és az autózásról szól, hanem az identitás és a stílus kifejezésének egyik jelentős módja is. Ebben a cikkben az F1 ikonikus sapkáiról fogunk beszélni, amelyek sokkal többek, mint pusztán fejfedők - ezek az eszközök kifejezik a szurkolók hűségét és az adott csapat iránti rajongásukat.

Visszapillantó - Amikor Alonso elvesztette a hidegvérét

Visszapillantó - Amikor Alonso elvesztette a hidegvérét

2005-öt írunk amikor ismét nagyot változott a világ a Forma 1-ben, hiszen a szabályok mellett az erősorrend is jelentősen átalakult. A legfontosabb szabályváltozás az volt, hogy a versenyzőknek egy garnitúra gumival kellett végigfutniuk az időmérő edzéseket és a teljes versenytávot. A motorszabály is változott, egy hajtóműnek két versenyhétvégét kellett kibírnia. A rajtsorrendről a két „egykörös” időmérő edzés döntött (egy kör szombaton, egy kör vasárnap vasárnap), ám a nürburgringi európai nagydíjtól kezdve a nézők és a média általános elégedetlensége miatt eltörölték a vasárnapi időmérő edzést.
Visszapillantó - Sztorik pilótákról 1. rész: amikor Alonso először viselt zöld overált

Visszapillantó - Sztorik pilótákról 1. rész: amikor Alonso először viselt zöld overált

A fiatal spanyol a Minardi színeiben debütált a 2001-es szezonban az F1-ben. A Minardi (a mai AlphaTauri csapat elődje) már akkor is a mezőny egyik leggyengébb autója volt, és Alonso így nem tudott vele pontot szerezni, legjobb eredménye egy 11-ik hely volt az évadzáró japán nagydíjon.
Visszapillantó - bajnoki autók, 4. rész

Visszapillantó - bajnoki autók, 4. rész

Sorozatunk negyedik része a Renault 2006-os világbajnok autójáról az R26-ról szól, amellyel a francia csapat és Fernando Alonso megvédte mindkét bajnoki címét valamint ez volt az első V8-as motorral hajtott F1-es autó.

Visszapillantó - bajnoki autók, 3. rész

Visszapillantó - bajnoki autók, 3. rész

Sorozatunk harmadik részében a Renault világbajnoki autóját az R25-öt vesszük górcső alá mellyel Fernando Alonso világbajnok lett és a Renault besöpörte a konstruktőri világbajnoki címet.
Kuponajánlatok 2019

Kuponajánlatok 2019

Vásárolj a gpshop.hu-n 2019. június 24 és augusztus 20 között, vedd át a csomagod minél hamarabb és máris tiéd a több tízezer forint értékű kuponfüzetünk!
Raikkönen az élen, Vettel a második!

Raikkönen az élen, Vettel a második!

Félidős eredményeket közlünk a 2019-es Nagy Forma-1 felmérésünkről.

Annyi minden változott meg idén az F1-ben, hogy időszerű feltérképezni, kiknek is szurkolunk most.
Ha te is hozzá szeretnél járulni az eredményhez, a kérdőívet ide kattintva érheted el. A kitöltés 2 percet vesz igénybe.

Nagy csapatoknál a fiatalok: Leclerc, Gasly, Norris

Nagy csapatoknál a fiatalok: Leclerc, Gasly, Norris

A jelek szerint 2019-re a Mercedesen kívül minden csapatnál lesz legalább egy csere. A nagy istállók a jelek szerint az ifjúságra szavaznak.

Az F1 Classic.reblog.hu engedélyével.

Alonso megy - mi marad utána?

Alonso megy - mi marad utána?

Augusztus 14-e óta tudjuk, hogy jövőre megint szabad lesz a 14-es rajtszám. Fernando Alonso 17 év Forma-1 (vagy inkább 4 év McLaren) után érezte úgy, hogy elég volt. Mit hagy maga után?

Az F1 Classic.reblog.hu engedélyével.

Az oldal tetejére