SÜTIK HASZNÁLATA - kérünk, tekintsd át és állítsd be igényeid szerint!

Weboldalunk sütiket (cookie) használ. Ezek egy része elengedhetetlen a webáruház megfelelő működéséhez. A marketing sütik használatával pedig könnyebbé tudjuk tenni a vásárlást az oldalon és az érdeklődési körödnek megfelelő ajánlatokat, hirdetéseket tudunk megjelentetni neked. A "Beállítások módosítása" gombra kattintva állítsd be a használható sütiket. Későbbi módosítás a bal alsó sarokban levő fogaskerékkkel. További tudnivalókat a sütikről Adatvédelmi szabályzatunkban találsz.

Blog

Egy győzelemmel felérő második hely

Egy győzelemmel felérő második hely

A 2023-as Forma 1-es szezon (eddig) kisértetiesen hasonló mint a 2004-es volt. Egy csapat és egy pilóta magasan kiemelkedik a mezőnyből, sem a csapat sem a regnáló világbajnok nem hibáznak és minden körülmények között sikeresen helyt állnak. 2004-ben ez a Ferrari volt Michael Schumacherrel a volán mögött napjainkban pedig a Red Bull és Max Verstappen az. Mivel mindketten kiemelkedtek/kiemelkednek a mezőnyből így mások igazán akkor hívták fel magukra a figyelmet amikor nem túl versenyképes autójukkal egy győzelemmel felérő második helyet szerezetek meg. Napjainkban ilyen Lando Norris vagy éppen Oscar Piastri de 2004-ben pedig Jenson Button volt az.
A Forma-1-es sapkák és minden amit tudni kell róluk - Útmutató a GPshop-tól

A Forma-1-es sapkák és minden amit tudni kell róluk - Útmutató a GPshop-tól

A Forma-1, a világ egyik legnépszerűbb és legizgalmasabb motorsport eseménye, amelyben az autóversenyzés legnagyobb tehetségei mérik össze tudásukat a pályán. Az F1 nem csak a sebességről és az autózásról szól, hanem az identitás és a stílus kifejezésének egyik jelentős módja is. Ebben a cikkben az F1 ikonikus sapkáiról fogunk beszélni, amelyek sokkal többek, mint pusztán fejfedők - ezek az eszközök kifejezik a szurkolók hűségét és az adott csapat iránti rajongásukat.

Visszapillantó - Amikor Alonso elvesztette a hidegvérét

Visszapillantó - Amikor Alonso elvesztette a hidegvérét

2005-öt írunk amikor ismét nagyot változott a világ a Forma 1-ben, hiszen a szabályok mellett az erősorrend is jelentősen átalakult. A legfontosabb szabályváltozás az volt, hogy a versenyzőknek egy garnitúra gumival kellett végigfutniuk az időmérő edzéseket és a teljes versenytávot. A motorszabály is változott, egy hajtóműnek két versenyhétvégét kellett kibírnia. A rajtsorrendről a két „egykörös” időmérő edzés döntött (egy kör szombaton, egy kör vasárnap vasárnap), ám a nürburgringi európai nagydíjtól kezdve a nézők és a média általános elégedetlensége miatt eltörölték a vasárnapi időmérő edzést.
Visszapillantó - Sztorik pilótákról 1. rész: amikor Alonso először viselt zöld overált

Visszapillantó - Sztorik pilótákról 1. rész: amikor Alonso először viselt zöld overált

A fiatal spanyol a Minardi színeiben debütált a 2001-es szezonban az F1-ben. A Minardi (a mai AlphaTauri csapat elődje) már akkor is a mezőny egyik leggyengébb autója volt, és Alonso így nem tudott vele pontot szerezni, legjobb eredménye egy 11-ik hely volt az évadzáró japán nagydíjon.
Visszapillantó - bajnoki autók, 4. rész

Visszapillantó - bajnoki autók, 4. rész

Sorozatunk negyedik része a Renault 2006-os világbajnok autójáról az R26-ról szól, amellyel a francia csapat és Fernando Alonso megvédte mindkét bajnoki címét valamint ez volt az első V8-as motorral hajtott F1-es autó.

Visszapillantó - bajnoki autók, 3. rész

Visszapillantó - bajnoki autók, 3. rész

Sorozatunk harmadik részében a Renault világbajnoki autóját az R25-öt vesszük górcső alá mellyel Fernando Alonso világbajnok lett és a Renault besöpörte a konstruktőri világbajnoki címet.
2022.08.02-i Száguldó cirkusz a Magyar Nagydíjról - Méhes Károllyal

2022.08.02-i Száguldó cirkusz a Magyar Nagydíjról - Méhes Károllyal

Micsoda egy verseny volt!

A 2022-es Magyar Nagydíj történéseit vitattuk meg állandó szakértőnkkel, Méhes Károly szakújságíróval:
- Már megint bakot lőtt a Ferrari
- Bajnokhoz méltó teljesítmény Max Verstappentől
- Már a Ferrari nyakán a Mercedes
- Meddig élvezi Binotto a Ferrari vezérkar bizalmát?

2022.06.21-i Száguldó cirkusz Montrealról - Méhes Károly szakújságíróval

2022.06.21-i Száguldó cirkusz Montrealról - Méhes Károly szakújságíróval

Újra Kanadában járt a Forma-1.

Forma-1-es podcastunk legújabb részében a montreali hétvégéről beszélgettünk Méhes Károly szakújságíróval:
- Verstappen újra győzedelmeskedett. Megállíthatatlan a holland?
- Tovább bukdácsol a Ferrari. Van még innen kiút felfelé?
- Stabil harmadik erő lett a Mercedes?
- Alonso: szombaton hopp, vasárnap kopp
- Egyre gyengébb a McLaren
- Lépett az FIA delfinezés ügyben. Óriási veszekedések és érdekháborúk a láthatáron?

2022.03.29-i Száguldó cirkusz: Jeddah, egy fordulatos, tüzes hétvége

2022.03.29-i Száguldó cirkusz: Jeddah, egy fordulatos, tüzes hétvége

Izgalmas és igazán párját ritkító versenyhétvégén van túl a Forma 1. A Szaúdi Nagydíj történéseit beszéltük meg Méhes Károly szakújságíróval.

- Száguldás a betonkatlanban, rakéták árnyékában.

- Üzlet, pénz, biztonság, erkölcs? Mi a sorrend manapság?

- Mick Schumacher most megúszta, alkalmas a pálya versenyzésre?

- Óriási csata a győzelemért, beváltak az új autókhoz fűzött remények?

- Sergio Perez a hétvége vesztese

- Csapaton belüli látványos harc az Alpine-nál. Meddig mehet ez így?

- Elúszni látszik a bajnokság Lewis Hamilton számára?

2021.08.18. Száguldó cirkusz - vendég: Szeleczky Ádám - történések a Hungaroringen

2021.08.18. Száguldó cirkusz - vendég: Szeleczky Ádám - történések a Hungaroringen

Itt a nyári szünet, de a Száguldó Cirkusz nem áll meg!

Rengeteg esemény volt a Magyar Nagydíjon hiszen csütörtöktől vasárnap estig számtalan dolog történt a Hungaroringen, melyeket jól megvitattunk Szeleczky Ádámmal:
- Lewis Hamilton és a feltartósdi az időmérőn
- Bottas szándékosan takarított?
- Alonso nyerte meg a futamot Oconnak?
- A színfalak mögött egyáltalán nem volt boldog Vettel a második hellyel
- Hamilton és a rosszulléte. Ami a színfalak mögött történt.
- Amikor George Russell elsírta magát. Egy kérdések nélküli interjú története.

Az oldal tetejére