SÜTIK HASZNÁLATA - kérünk, tekintsd át és állítsd be igényeid szerint!

Weboldalunk sütiket (cookie) használ. Ezek egy része elengedhetetlen a webáruház megfelelő működéséhez. A marketing sütik használatával pedig könnyebbé tudjuk tenni a vásárlást az oldalon és az érdeklődési körödnek megfelelő ajánlatokat, hirdetéseket tudunk megjelentetni neked. A "Beállítások módosítása" gombra kattintva állítsd be a használható sütiket. Későbbi módosítás a bal alsó sarokban levő fogaskerékkkel. További tudnivalókat a sütikről Adatvédelmi szabályzatunkban találsz.

Blog

Végre visszatér az F1 Sanghajba

Végre visszatér az F1 Sanghajba

F1 volt és most már végre lesz is Kínában. Mi nagyon várjuk már mert sok izgalmas futamot rendeztek már itt.
Egy győzelemmel felérő második hely

Egy győzelemmel felérő második hely

A 2023-as Forma 1-es szezon kísértetiesen hasonló mint a 2004-es volt. Egy csapat és egy pilóta magasan kiemelkedik a mezőnyből, sem a csapat sem a regnáló világbajnok nem hibáznak és minden körülmények között sikeresen helyt állnak. 2004-ben ez a Ferrari volt Michael Schumacherrel a volán mögött napjainkban pedig a Red Bull és Max Verstappen az. Mivel mindketten kiemelkedtek/kiemelkednek a mezőnyből így mások igazán akkor hívták fel magukra a figyelmet amikor nem túl versenyképes autójukkal egy győzelemmel felérő második helyet szereztek meg. Napjainkban ilyen Lando Norris vagy éppen Oscar Piastri de 2004-ben pedig Jenson Button volt az.
A Forma-1-es sapkák és minden amit tudni kell róluk - Útmutató a GPshop-tól

A Forma-1-es sapkák és minden amit tudni kell róluk - Útmutató a GPshop-tól

A Forma-1, a világ egyik legnépszerűbb és legizgalmasabb motorsport eseménye, amelyben az autóversenyzés legnagyobb tehetségei mérik össze tudásukat a pályán. Az F1 nem csak a sebességről és az autózásról szól, hanem az identitás és a stílus kifejezésének egyik jelentős módja is. Ebben a cikkben az F1 ikonikus sapkáiról fogunk beszélni, amelyek sokkal többek, mint pusztán fejfedők - ezek az eszközök kifejezik a szurkolók hűségét és az adott csapat iránti rajongásukat.

Visszapillantó - Amikor Alonso elvesztette a hidegvérét

Visszapillantó - Amikor Alonso elvesztette a hidegvérét

2005-öt írunk amikor ismét nagyot változott a világ a Forma 1-ben, hiszen a szabályok mellett az erősorrend is jelentősen átalakult. A legfontosabb szabályváltozás az volt, hogy a versenyzőknek egy garnitúra gumival kellett végigfutniuk az időmérő edzéseket és a teljes versenytávot. A motorszabály is változott, egy hajtóműnek két versenyhétvégét kellett kibírnia. A rajtsorrendről a két „egykörös” időmérő edzés döntött (egy kör szombaton, egy kör vasárnap vasárnap), ám a nürburgringi európai nagydíjtól kezdve a nézők és a média általános elégedetlensége miatt eltörölték a vasárnapi időmérő edzést.
Visszapillantó - Sztorik pilótákról 1. rész: amikor Alonso először viselt zöld overált

Visszapillantó - Sztorik pilótákról 1. rész: amikor Alonso először viselt zöld overált

A fiatal spanyol a Minardi színeiben debütált a 2001-es szezonban az F1-ben. A Minardi (a mai AlphaTauri csapat elődje) már akkor is a mezőny egyik leggyengébb autója volt, és Alonso így nem tudott vele pontot szerezni, legjobb eredménye egy 11-ik hely volt az évadzáró japán nagydíjon.
Visszapillantó - bajnoki autók, 4. rész

Visszapillantó - bajnoki autók, 4. rész

Sorozatunk negyedik része a Renault 2006-os világbajnok autójáról az R26-ról szól, amellyel a francia csapat és Fernando Alonso megvédte mindkét bajnoki címét valamint ez volt az első V8-as motorral hajtott F1-es autó.

Visszapillantó - bajnoki autók, 3. rész

Visszapillantó - bajnoki autók, 3. rész

Sorozatunk harmadik részében a Renault világbajnoki autóját az R25-öt vesszük górcső alá mellyel Fernando Alonso világbajnok lett és a Renault besöpörte a konstruktőri világbajnoki címet.
Kuponajánlatok 2019

Kuponajánlatok 2019

Vásárolj a gpshop.hu-n 2019. június 24 és augusztus 20 között, vedd át a csomagod minél hamarabb és máris tiéd a több tízezer forint értékű kuponfüzetünk!
Raikkönen az élen, Vettel a második!

Raikkönen az élen, Vettel a második!

Félidős eredményeket közlünk a 2019-es Nagy Forma-1 felmérésünkről.

Annyi minden változott meg idén az F1-ben, hogy időszerű feltérképezni, kiknek is szurkolunk most.
Ha te is hozzá szeretnél járulni az eredményhez, a kérdőívet ide kattintva érheted el. A kitöltés 2 percet vesz igénybe.

Nagy csapatoknál a fiatalok: Leclerc, Gasly, Norris

Nagy csapatoknál a fiatalok: Leclerc, Gasly, Norris

A jelek szerint 2019-re a Mercedesen kívül minden csapatnál lesz legalább egy csere. A nagy istállók a jelek szerint az ifjúságra szavaznak.

Az F1 Classic.reblog.hu engedélyével.

Az oldal tetejére