Blog

Visszapillantó - bajnoki autók, 4. rész
Sorozatunk negyedik része a Renault 2006-os világbajnok autójáról az R26-ról szól, amellyel a francia csapat és Fernando Alonso megvédte mindkét bajnoki címét valamint ez volt az első V8-as motorral hajtott F1-es autó.

Visszapillantó - bajnoki autók, 3. rész

2020-as futamok ismétlése a téli szünetben
A 2020-as szezon Izgalmas volt vagy unalmas? Egy biztos: különleges.
Ahhoz képest, hogy márciusban úgy tűnt, az egész év "elveszett", végül csak láthattunk 17 futamot, amik között volt olyan, ami hozta a papírformát és volt olyan is, ami egyáltalán nem várt, meglepetésszerű eredménnyel végződött.

2020-as autóbemutatók - mikor hol nézzük?

Kuponajánlatok 2019

Raikkönen az élen, Vettel a második!
Félidős eredményeket közlünk a 2019-es Nagy Forma-1 felmérésünkről.
Annyi minden változott meg idén az F1-ben, hogy időszerű feltérképezni, kiknek is szurkolunk most.
Ha te is hozzá szeretnél járulni az eredményhez, a kérdőívet ide kattintva érheted el. A kitöltés 2 percet vesz igénybe.

Legyen-e 3 autó egy csapatban?
Toto Wolff Mercedes sportigazgató újból felvetette, hogy a fogyó mezőny ellensúlyozásaképpen legyenek három autósak a nagy csapatok, és e harmadikat egy fiatal tehetség rendelkezésére kellene bocsátani. Nem mintha ez újdonság lenne.
Az F1 Classic.reblog.hu engedélyével.

Alonso megy - mi marad utána?
Augusztus 14-e óta tudjuk, hogy jövőre megint szabad lesz a 14-es rajtszám. Fernando Alonso 17 év Forma-1 (vagy inkább 4 év McLaren) után érezte úgy, hogy elég volt. Mit hagy maga után?
Az F1 Classic.reblog.hu engedélyével.