SÜTIK HASZNÁLATA - kérünk, tekintsd át és állítsd be igényeid szerint!

Weboldalunk sütiket (cookie) használ. Ezek egy része elengedhetetlen a webáruház megfelelő működéséhez. A marketing sütik használatával pedig könnyebbé tudjuk tenni a vásárlást az oldalon és az érdeklődési körödnek megfelelő ajánlatokat, hirdetéseket tudunk megjelentetni neked. A "Beállítások módosítása" gombra kattintva állítsd be a használható sütiket. Későbbi módosítás a bal alsó sarokban levő fogaskerékkkel. További tudnivalókat a sütikről Adatvédelmi szabályzatunkban találsz.

Blog

Visszapillantó - Amikor a Hungaroringen elgázoltak egy F1-es pilótát

Visszapillantó - Amikor a Hungaroringen elgázoltak egy F1-es pilótát

Ahogy 2023-ban úgy 1995-ben is a világbajnokság már a nyár végére eldőlni látszott, és ez bizony a Magyar Nagydíj hétvégéjére is hatással volt.  Maga a verseny nem volt rossz de az újságírók a pályán történtek mellett pletyákból és spekulációkból is kaptak bőséggel muníciót a következő hetekre, hónapokra. Sőt még egy F1-es pilótát is elütöttek a pályabírók!
Egy nyugdíjas F1-es autó története

Egy nyugdíjas F1-es autó története

Mivel egy F1-es autó is alapvetően egy használati tárgy, miután véget ér a szezon „lejár a szavatossága”. De mi történik velük ezután? Ezt mutatjuk most meg nektek.
Visszapillantó - Amikor Alonso elvesztette a hidegvérét

Visszapillantó - Amikor Alonso elvesztette a hidegvérét

2005-öt írunk amikor ismét nagyot változott a világ a Forma 1-ben, hiszen a szabályok mellett az erősorrend is jelentősen átalakult. A legfontosabb szabályváltozás az volt, hogy a versenyzőknek egy garnitúra gumival kellett végigfutniuk az időmérő edzéseket és a teljes versenytávot. A motorszabály is változott, egy hajtóműnek két versenyhétvégét kellett kibírnia. A rajtsorrendről a két „egykörös” időmérő edzés döntött (egy kör szombaton, egy kör vasárnap vasárnap), ám a nürburgringi európai nagydíjtól kezdve a nézők és a média általános elégedetlensége miatt eltörölték a vasárnapi időmérő edzést.
Sir Frank Williamsre emlékezünk.

Sir Frank Williamsre emlékezünk.

2021. november 28-án egy olyan személy távozott a Száguldó Cirkusz ikonjai közül, akinek a saját szatellit sportvállalkozása számos alkalommal világbajnoki címeket hódított el a gyári istállókat megelőzve, és évtizedeken keresztül élharcosa volt a privát csapatok sokszor reménytelen küzdelmeinek.

SZERINTEM – SZUBJEKTÍVAN ÉS KENDŐZETLENÜL ŐSZINTÉN AZ F1-RŐL III.

SZERINTEM – SZUBJEKTÍVAN ÉS KENDŐZETLENÜL ŐSZINTÉN AZ F1-RŐL III.

Williams. Hogy erről a szóról mi jut először az eszembe? Nevek! Nem is akármilyenek! Keke Rosberg, Nigel Mansell, Alain Prost, Damon Hill, Jacques Villeneuve, csak hogy pár nevet említsek a teljesség igénye nélkül, arról a hosszú listáról melyek mind világbajnokok lettek Frank Williams autóival. Olyan autókkal, melyek évtizedeken át meghatározói vagy éppen legyőzendői, dominálói, előremutatói (megfelelő rész aláhúzandó) voltak a Forma 1-ben. Évek sora múlt el úgy, hogy előre borítékolni lehetett, hogy ennek az évnek vagy versenynek a toronymagas esélyese a Williams (mikor éppen milyen motor volt benne). Pont úgy mint napjainkban a Mercedes.

Az oldal tetejére