SÜTIK HASZNÁLATA - kérünk, tekintsd át és állítsd be igényeid szerint!

Weboldalunk sütiket (cookie) használ. Ezek egy része elengedhetetlen a webáruház megfelelő működéséhez. A marketing sütik használatával pedig könnyebbé tudjuk tenni a vásárlást az oldalon és az érdeklődési körödnek megfelelő ajánlatokat, hirdetéseket tudunk megjelentetni neked. A "Beállítások módosítása" gombra kattintva állítsd be a használható sütiket. Későbbi módosítás a bal alsó sarokban levő fogaskerékkkel. További tudnivalókat a sütikről Adatvédelmi szabályzatunkban találsz.

Blog

Megállapodtak a 2026-os motorszabályokról az F1-ben

Megállapodtak a 2026-os motorszabályokról az F1-ben

Az FIA közzétette a hajtóegység építésére vonatkozó direktívákat
- a Racseblog.hu vendégcikke -

Hosszas töprengés, sorozatos tanácskozások és valószínűleg nem kevés háttérlobbi után végre sikerült közölnie a Nemzetközi Automobil Szövetségnek, hogy milyen erőforrásokkal vág neki a mezőny a Száguldó Cirkusznak 2026-tól kezdve. Essünk neki, nézzük, miről van szó.

Az utolsó gyilkos csigapörgető – McLaren-Honda MP4/4

Az utolsó gyilkos csigapörgető – McLaren-Honda MP4/4

Hosszú idő után a Honda 2021-ben újra megkaparintott egy F1-es trófeát. Sokan várták ezt a pillanatot, hiszen a japán vállalkozást legenda övezi a sportágon belül. Tisztán emlékszem, hogy amikor 2015-ben újra beszálltak a McLaren oldalán, rengeteg szurkoló már arra az évre vizionálta a wokingiak újabb elsöprő győzelmi sorozatát.

Mitől alakult ez ki az emberekben?

A válaszhoz vissza kell mennünk az első turbó-érába, amikor a tokiói alakulat először a csúcsra ért.

Sir Frank Williamsre emlékezünk.

Sir Frank Williamsre emlékezünk.

2021. november 28-án egy olyan személy távozott a Száguldó Cirkusz ikonjai közül, akinek a saját szatellit sportvállalkozása számos alkalommal világbajnoki címeket hódított el a gyári istállókat megelőzve, és évtizedeken keresztül élharcosa volt a privát csapatok sokszor reménytelen küzdelmeinek.

Az oldal tetejére