SÜTIK HASZNÁLATA - kérünk, tekintsd át és állítsd be igényeid szerint!

Weboldalunk sütiket (cookie) használ. Ezek egy része elengedhetetlen a webáruház megfelelő működéséhez. A marketing sütik használatával pedig könnyebbé tudjuk tenni a vásárlást az oldalon és az érdeklődési körödnek megfelelő ajánlatokat, hirdetéseket tudunk megjelentetni neked. A "Beállítások módosítása" gombra kattintva állítsd be a használható sütiket. Későbbi módosítás a bal alsó sarokban levő fogaskerékkkel. További tudnivalókat a sütikről Adatvédelmi szabályzatunkban találsz.

Blog

Visszapillantó - A Simtek sztori

Visszapillantó - A Simtek sztori

A Simtek csapat egy rövid életű csapat volt melyre nem eredményei miatt emlékszünk hanem arra, hogy rögtön az indulás évében, 1994-ben, versenyzőjük Roland Ratzenberger tragikus hirtelenséggel elhunyt.

Végre visszatér az F1 Sanghajba

Végre visszatér az F1 Sanghajba

F1 volt és most már végre lesz is Kínában. Mi nagyon várjuk már mert sok izgalmas futamot rendeztek már itt.
Visszapillantó - Az NSZK-csapata, vagyis a Zakspeed sztori

Visszapillantó - Az NSZK-csapata, vagyis a Zakspeed sztori

Ha a Zakspeed csapat nevét hallod akkor az első dolog ami eszedbe jut róla az nem más mint Kesjár Csaba és az a bizony néhány kör a Hungaroringen. Aztán még eszedbe juthat a versenyautók festése és aztán szinte semmi. Pedig egy harcos csapat volt akik sajnos eltűntek a F1 süllyesztőjében.
Visszapillantó - A négykerekű porszívó

Visszapillantó - A négykerekű porszívó

Az 1978-as szezonban a Brabham BT46-os B verziója csak egy futamon állt rajthoz, azt viszont megnyerte, majd az ellenfelek mindent elsöprő tiltakozási hullámának köszönhetően betiltották azt. Kell-e ennél több egy legendához?
Visszapillantó - A háromkerekű Ferrari

Visszapillantó - A háromkerekű Ferrari

Az 1998-as belga nagydíj minden volt csak éppen átlagos verseny nem. Zuhogott az eső, mindenidők legnagyobb F1-es tömegbalesetét láthattuk, Schumi egy háromkerekű Ferrariból kiszállva indult Coulthard felé, hogy felképelje.
Visszapillantó - Egy dominancia vége

Visszapillantó - Egy dominancia vége

A Williams Renault csapat dominanciája már az 1991-es évek közepétől kezdett körvonalazódni ám abban az évben a kocsi megbízhatatlansága miatt Senna húzta be a végén a vb címet. Ám 1992-től az Adrian Newey által tervezett autók etalonnak számítottak a Forma 1-ben egészen 1997-ig.
Visszapillantó - Hova tűnt Damon Hill?

Visszapillantó - Hova tűnt Damon Hill?

Az Arrows csapatot a Shadow Racing F1-es csapatának magját alkotó csapat alapította, 1977-ben. Név szerint: Tony Southgate (főtervező), Alan Rees, Dave Wass (motorokért fejlesztéséért felelt), Jackie Oliver (csapatvezető), illetve Franco Ambrosio (olasz üzletember, a mezőgazdaságból származó vagyona miatt “gabonakirályként” nevezték, lényegében ő felelt a pénzügyekért). Az új istálló nevét is az ő neveikből állították össze: AR (AmbRosio) – R (Rees) – O (Olivier) – W (Wass) – S (Southgate).
Visszapillantó - A Super Aguri sztori

Visszapillantó - A Super Aguri sztori

A Forma 1-ben több olyan csapat is láthattunk melyet ex F1-es pilóta alapított. Most egy japán versenyzővel és annak a csapatával foglalkozunk aki versenyzőként és csapatvezetőként is inkább a mezőny gyengébbik felében vitézkedett.
Visszapillantó - Az első Maláj Nagydíj

Visszapillantó - Az első Maláj Nagydíj

Több, mint húsz éve 1999-ben rendezték meg az első Maláj Nagydíjat, azt a futamot, amely egészen 2017-ig a naptár stabil része volt. A Sepang Internation Circuit számos emlékezetes futamot produkált az eltelt évek alatt plusz Michelisz Norbi ezen a pályán szerezte meg a magyar autósport egyik legnagyobb sikerének számító bajnoki címét 2019-ben a WTCC-ben. Az első versenyt 1999-ben rendezték meg és most ezt a versenyt elevenítjük fel.
Visszapillantó - Amikor a főszponzor túl mohó

Visszapillantó - Amikor a főszponzor túl mohó

A kilencvenes években számtalan csapat próbálkozott a Forma 1-ben új belépőként, azonban szinte kivétel nélkül elbuktak, és nyom nélkül eltűntek. Erre remek példa például a Forti, Pacific vagy akár a Simtek csapatok. Az évek előrehaladtával szigorodtak a szabályok, nőttek a költségek, így egyre kevesebb új nevező érkezett. A kilencvenes évek utolsó újonc csapata egy egykori patinás márka, a Lola volt, amelyet ironikus módon saját főszponzora mohósága tett tönkre.

Az oldal tetejére