SÜTIK HASZNÁLATA - kérünk, tekintsd át és állítsd be igényeid szerint!

Weboldalunk sütiket (cookie) használ. Ezek egy része elengedhetetlen a webáruház megfelelő működéséhez. A marketing sütik használatával pedig könnyebbé tudjuk tenni a vásárlást az oldalon és az érdeklődési körödnek megfelelő ajánlatokat, hirdetéseket tudunk megjelentetni neked. A "Beállítások módosítása" gombra kattintva állítsd be a használható sütiket. Későbbi módosítás a bal alsó sarokban levő fogaskerékkkel. További tudnivalókat a sütikről Adatvédelmi szabályzatunkban találsz.

Blog

Végre visszatér az F1 Sanghajba

Végre visszatér az F1 Sanghajba

F1 volt és most már végre lesz is Kínában. Mi nagyon várjuk már mert sok izgalmas futamot rendeztek már itt.
Visszapillantó - Ember a pályán

Visszapillantó - Ember a pályán

2000-es Német Nagydíj több szempontból is emlékezetes marad. Egyrészt arról, hogy egy ember a verseny közben bemászott a pályára és ott mászkált a 300 km/h sebességgel száguldó versenyautók mellett, illetve, hogy Rubens Barrichello megszerezte első F1-es győzelmét úgy, hogy a mezőny végéről a dobogó tetejére száguldott.
Visszapillantó - A háromkerekű Ferrari

Visszapillantó - A háromkerekű Ferrari

Az 1998-as belga nagydíj minden volt csak éppen átlagos verseny nem. Zuhogott az eső, mindenidők legnagyobb F1-es tömegbalesetét láthattuk, Schumi egy háromkerekű Ferrariból kiszállva indult Coulthard felé, hogy felképelje.
Visszapillantó - Az első Maláj Nagydíj

Visszapillantó - Az első Maláj Nagydíj

Több, mint húsz éve 1999-ben rendezték meg az első Maláj Nagydíjat, azt a futamot, amely egészen 2017-ig a naptár stabil része volt. A Sepang Internation Circuit számos emlékezetes futamot produkált az eltelt évek alatt plusz Michelisz Norbi ezen a pályán szerezte meg a magyar autósport egyik legnagyobb sikerének számító bajnoki címét 2019-ben a WTCC-ben. Az első versenyt 1999-ben rendezték meg és most ezt a versenyt elevenítjük fel.
Visszapillantó - A száguldó finn

Visszapillantó - A száguldó finn

Mika Hakkinen nem csak a legsikeresebb finn versenyző a Forma 1-ben hanem a magyar F1 rajongók egyik nagy kedvence is, akit Bernie Ecclestone egy igazi gentlemannek tartott. 
Visszapillantó - A halva született Ezüst nyíl

Visszapillantó - A halva született Ezüst nyíl

A McLaren Mercedes MP4/18 egy olyan versenyautó volt melyet hosszú ideig terveztek, sokat tesztelték de soha egyetlen versenykilométert sem tett meg a Forma 1-ben. Egy nagy reményekkel tervezett versenyautó mely annyira sebezhető volt, hogy a tesztpilóta félt beleülni.
A Forma-1-es sapkák és minden amit tudni kell róluk - Útmutató a GPshop-tól

A Forma-1-es sapkák és minden amit tudni kell róluk - Útmutató a GPshop-tól

A Forma-1, a világ egyik legnépszerűbb és legizgalmasabb motorsport eseménye, amelyben az autóversenyzés legnagyobb tehetségei mérik össze tudásukat a pályán. Az F1 nem csak a sebességről és az autózásról szól, hanem az identitás és a stílus kifejezésének egyik jelentős módja is. Ebben a cikkben az F1 ikonikus sapkáiról fogunk beszélni, amelyek sokkal többek, mint pusztán fejfedők - ezek az eszközök kifejezik a szurkolók hűségét és az adott csapat iránti rajongásukat.

Egy nyugdíjas F1-es autó története

Egy nyugdíjas F1-es autó története

Mivel egy F1-es autó is alapvetően egy használati tárgy, miután véget ér a szezon „lejár a szavatossága”. De mi történik velük ezután? Ezt mutatjuk most meg nektek.
Visszapillantó - Amikor Alonso elvesztette a hidegvérét

Visszapillantó - Amikor Alonso elvesztette a hidegvérét

2005-öt írunk amikor ismét nagyot változott a világ a Forma 1-ben, hiszen a szabályok mellett az erősorrend is jelentősen átalakult. A legfontosabb szabályváltozás az volt, hogy a versenyzőknek egy garnitúra gumival kellett végigfutniuk az időmérő edzéseket és a teljes versenytávot. A motorszabály is változott, egy hajtóműnek két versenyhétvégét kellett kibírnia. A rajtsorrendről a két „egykörös” időmérő edzés döntött (egy kör szombaton, egy kör vasárnap vasárnap), ám a nürburgringi európai nagydíjtól kezdve a nézők és a média általános elégedetlensége miatt eltörölték a vasárnapi időmérő edzést.
Visszapillantó - Sztorik csapatokról 4. rész: A motor, amelyért Senna is rajongott…

Visszapillantó - Sztorik csapatokról 4. rész: A motor, amelyért Senna is rajongott…

Az 1992-es évad végén a McLaren és a Honda gyümölcsöző kapcsolata véget ért. A japánok váratlanul kiléptek a Formula-1-ből, így a McLaren motor nélkül maradt, ráadásul az a veszély is fenyegette a csapatot, hogy Ayrton Senna is távozni fog a rövid idő alatt kilátástalanná váló helyzetben.
Az oldal tetejére