SÜTIK HASZNÁLATA - kérünk, tekintsd át és állítsd be igényeid szerint!

Weboldalunk sütiket (cookie) használ. Ezek egy része elengedhetetlen a webáruház megfelelő működéséhez. A marketing sütik használatával pedig könnyebbé tudjuk tenni a vásárlást az oldalon és az érdeklődési körödnek megfelelő ajánlatokat, hirdetéseket tudunk megjelentetni neked. A "Beállítások módosítása" gombra kattintva állítsd be a használható sütiket. Későbbi módosítás a bal alsó sarokban levő fogaskerékkkel. További tudnivalókat a sütikről Adatvédelmi szabályzatunkban találsz.

Blog

Visszapillantó - Ember a pályán

Visszapillantó - Ember a pályán

2000-es Német Nagydíj több szempontból is emlékezetes marad. Egyrészt arról, hogy egy ember a verseny közben bemászott a pályára és ott mászkált a 300 km/h sebességgel száguldó versenyautók mellett, illetve, hogy Rubens Barrichello megszerezte első F1-es győzelmét úgy, hogy a mezőny végéről a dobogó tetejére száguldott.
Visszapillantó - A háromkerekű Ferrari

Visszapillantó - A háromkerekű Ferrari

Az 1998-as belga nagydíj minden volt csak éppen átlagos verseny nem. Zuhogott az eső, mindenidők legnagyobb F1-es tömegbalesetét láthattuk, Schumi egy háromkerekű Ferrariból kiszállva indult Coulthard felé, hogy felképelje.
Visszapillantó - Az első Maláj Nagydíj

Visszapillantó - Az első Maláj Nagydíj

Több, mint húsz éve 1999-ben rendezték meg az első Maláj Nagydíjat, azt a futamot, amely egészen 2017-ig a naptár stabil része volt. A Sepang Internation Circuit számos emlékezetes futamot produkált az eltelt évek alatt plusz Michelisz Norbi ezen a pályán szerezte meg a magyar autósport egyik legnagyobb sikerének számító bajnoki címét 2019-ben a WTCC-ben. Az első versenyt 1999-ben rendezték meg és most ezt a versenyt elevenítjük fel.
Visszapillantó - A száguldó finn

Visszapillantó - A száguldó finn

Mika Hakkinen nem csak a legsikeresebb finn versenyző a Forma 1-ben hanem a magyar F1 rajongók egyik nagy kedvence is, akit Bernie Ecclestone egy igazi gentlemannek tartott. 
Visszapillantó - A halva született Ezüst nyíl

Visszapillantó - A halva született Ezüst nyíl

A McLaren Mercedes MP4/18 egy olyan versenyautó volt melyet hosszú ideig terveztek, sokat tesztelték de soha egyetlen versenykilométert sem tett meg a Forma 1-ben. Egy nagy reményekkel tervezett versenyautó mely annyira sebezhető volt, hogy a tesztpilóta félt beleülni.
A Forma-1-es sapkák és minden amit tudni kell róluk - Útmutató a GPshop-tól

A Forma-1-es sapkák és minden amit tudni kell róluk - Útmutató a GPshop-tól

A Forma-1, a világ egyik legnépszerűbb és legizgalmasabb motorsport eseménye, amelyben az autóversenyzés legnagyobb tehetségei mérik össze tudásukat a pályán. Az F1 nem csak a sebességről és az autózásról szól, hanem az identitás és a stílus kifejezésének egyik jelentős módja is. Ebben a cikkben az F1 ikonikus sapkáiról fogunk beszélni, amelyek sokkal többek, mint pusztán fejfedők - ezek az eszközök kifejezik a szurkolók hűségét és az adott csapat iránti rajongásukat.

Egy nyugdíjas F1-es autó története

Egy nyugdíjas F1-es autó története

Mivel egy F1-es autó is alapvetően egy használati tárgy, miután véget ér a szezon „lejár a szavatossága”. De mi történik velük ezután? Ezt mutatjuk most meg nektek.
Visszapillantó - Amikor Alonso elvesztette a hidegvérét

Visszapillantó - Amikor Alonso elvesztette a hidegvérét

2005-öt írunk amikor ismét nagyot változott a világ a Forma 1-ben, hiszen a szabályok mellett az erősorrend is jelentősen átalakult. A legfontosabb szabályváltozás az volt, hogy a versenyzőknek egy garnitúra gumival kellett végigfutniuk az időmérő edzéseket és a teljes versenytávot. A motorszabály is változott, egy hajtóműnek két versenyhétvégét kellett kibírnia. A rajtsorrendről a két „egykörös” időmérő edzés döntött (egy kör szombaton, egy kör vasárnap vasárnap), ám a nürburgringi európai nagydíjtól kezdve a nézők és a média általános elégedetlensége miatt eltörölték a vasárnapi időmérő edzést.
Visszapillantó - Sztorik csapatokról 4. rész: A motor, amelyért Senna is rajongott…

Visszapillantó - Sztorik csapatokról 4. rész: A motor, amelyért Senna is rajongott…

Az 1992-es évad végén a McLaren és a Honda gyümölcsöző kapcsolata véget ért. A japánok váratlanul kiléptek a Formula-1-ből, így a McLaren motor nélkül maradt, ráadásul az a veszély is fenyegette a csapatot, hogy Ayrton Senna is távozni fog a rövid idő alatt kilátástalanná váló helyzetben.
Az utolsó gyilkos csigapörgető – McLaren-Honda MP4/4

Az utolsó gyilkos csigapörgető – McLaren-Honda MP4/4

Hosszú idő után a Honda 2021-ben újra megkaparintott egy F1-es trófeát. Sokan várták ezt a pillanatot, hiszen a japán vállalkozást legenda övezi a sportágon belül. Tisztán emlékszem, hogy amikor 2015-ben újra beszálltak a McLaren oldalán, rengeteg szurkoló már arra az évre vizionálta a wokingiak újabb elsöprő győzelmi sorozatát.

Mitől alakult ez ki az emberekben?

A válaszhoz vissza kell mennünk az első turbó-érába, amikor a tokiói alakulat először a csúcsra ért.

Az oldal tetejére