Az F105 kódjelet kapó versenyautó hatsebességes fél-automata váltót, valamint egy Mugen-Honda motort kapott (amelyet a Ligier is használt). Az autóra Good Year abroncsok kerültek (érdekesség, hogy az amerikaiak bizalmatlanok voltak a csapattal szemben, mivel küszöbön volt a japán gumigyártó, a Bridgestone F1-es debütálása, a Dome-ot pedig egyfajta kémkedéssel vádolták). Az autó az aktuális F1-es szabályoknak megfelelő, kissé robusztusabb felépítést kapott. Egyedi ismertetőjele a rendkívül hosszú, és magas orr-rész volt.
A gyártó három pilótát szerződtetett, Shinji Nakanót, Hattori Naokit, és Marco Apicellát. Nakano elsősorban a Honda miatt kapcsolódott be a csapat munkájába, Naoki és Apicella pedig anyagi hozzájárulásuk, valamint némi F1-es tapasztalatuk miatt kerülhetett a projekthez. Érdekesség, hogy Mario Apicella 1993-ban egy verseny erejéig a Jordan istállót erősítette az Olasz Nagydíjon Monzaban. A bevetés előtt Apicella fél napot tesztelt Imolában, majd Monza felé vette az irányt. Az időmérő edzésen a 23. rajthelyet szerezte meg, a futamon esélye sem volt arra, hogy javítson a start után ugyanis az első kanyarnál az egyik ellenfél meglökte ő pedig kiesett, neki pedig fel kellett adni a küzdelmet így ő tartja a legrövidebb F1-es pályafutás negatív rekordját.
A Dome csapat Suzuka közelébe tette át székhelyét, és megkezdték az autó tesztelését is. Az első körök után a csapat nem lehetett túl elégedett, a pilóták beszámolója szerint az autó instabil volt, kanyarodáskor túlkormányozott, kigyorsításkor pedig alulkormányzott… Az egyik teszten pedig olajszivárgás következtében kigyulladt az autó, és komoly károk keletkeztek benne. 1996 folyamán még többször is teszteltek, a Japán Nagydíj utáni körözésük pedig jó összehasonlító alapnak bizonyult. Ekkor a pole pozíciót megszerző Jacques Villeneuve (Williams-Renault) idejéhez képest több, mint 7 másodperccel futottak rosszabb időt, ami egyáltalán nem volt rossz egy tulajdonképpen tapasztalatlan F1-es gyártótól. A Dome szerette volna 1997-ben már élesben is megmérettetni magát, azonban pénzügyi nehézségeik adódtak, amely nem is oldódott meg 1998-ra sem. A problémákat tetézte, hogy a motorszállító Honda is újra önálló projekt beindításán dolgozott, és nem akartak egy ügyfélcsapatot is ellátni, így a Dome motor nélkül maradt. Végül az F1-es projektet 1999-ben állították le.
A Dome F1-es projektje tehát kútba esett, a gyártó azonban a mai napig aktívan részt vesz a legkülönbözőbb kategóriákban, többek között a japán Super GT-ben, a nemzetközi F4-es sorozatban, és a hosszútávú versenyeken is.