Visszapillantó
Visszapillantó - Kis francia nagy napja Barcelonaban
Visszapillantó - Pedro Lamy második születésnapja
Visszapillantó - Az egyik legemlékezetesebb Spanyol Nagydíj
Visszapillantó - Sztorik pilótákról 1. rész: amikor Alonso először viselt zöld overált
Visszapillantó - Sztorik csapatokról 5. rész: az Isuzu sztori
A kilencvenes évek elején nem csak kisebb csapatok kísérleteztek a Formula-1-ben, hanem több nagyobb gyártó is, elég csak a Subarura, a Lamborghinire, vagy a Yamahára gondolni. Ők azonban a több, kevesebb siker ellenére legtöbbször végig kitartottak a projektjük mellett, és évekig tagjai maradtak a mezőnynek, (kivéve a Subarut akik 1990-ben mindössze csak 8 versenyen indultak volna de egyszer jutottak tovább az előkvalifikáción így a szezon közepén vissza is vonultak), az Isuzu viszont sohasem jutott el a rajtrácsig, még az ígéretes erőforrás ellenére sem.
Visszapillantó - Sztorik csapatokról 4. rész: A motor, amelyért Senna is rajongott…
Szezonkezdet egy riporter szemszögéből - Szeleczky Ádámmal beszélgettünk, 2023.02.22
Szezonkezdet egy riporter szemszögéből. Szeleczky Ádámmal az M4 Sport riporterével beszélgettünk a szezonkezdetről.
- Milyen fontossággal bír az autóbemutató a csapatoknak?
- Milyen a hangulata egy tesztnek és egy versenyhétvégének? Mit szabad és mit nem szabad a médiának?
- Hogy változik a csapatok és a pilóták hangulata egy sikeres vagy sikertelen szezon alatt? Mely pilóták változtak a legtöbbet karrierjük során?
- Őszinte szavak a Forma 1-ben? Felejtsd el!
- Mekkorát változott a Forma 1 a Liberty alatt? Van még hova fejlődni?
Visszapillantó - Sztorik csapatokról 2. rész: a DAMS sztori
A következő történet már szinte ismerős lehet azoknak, akik évtizedek óta figyelemmel követik a Forma 1-et: utánpótlás-szériában vitézkedő csapat, komoly, F1-es tervek, majd adósságokkal megterhelt megszűnés. A most következő csapat is hasonló utat járt be, azonban annyiban különbözik a mezőny végén küszködő társaitól, hogy az autójuk soha sem indult el egyetlen F1-es hétvégén sem, valamint abban, hogy mind a mai napig komoly tényezők a nemzetközi motorsportban. Ez a csapat a francia DAMS.
2023.02.13-i Száguldó cirkusz, Meglepő szezonkezdetek - Méhes Károllyal
A Forma 1-ben rengeteg meglepő dolog történt már. Meglepő szezonkezdetek, meglepő győztesek és meglepő erősorrend átalakulásokról beszélgettünk Méhes Károly szakújságíróval.
Visszapillantó - Sztorik csapatokról 1. rész: a Dome projekt
A Dome-vállalatot 1975-ben Minoru Hayashi alapította Japánban, a cég elsősorban versenyautók építésével kívánt foglalkozni. A nyolcvanas években a japán F3-ban, majd a helyi F3000-ben is részt vettek, saját csapattal, illetve adtak is el versenyautókat. A nagy lépésre 1995-ben szánták el magukat, ekkor a Minardi egykori tervezője, Tadashi Sasaki csatlakozott a gyártóhoz, akinek a feladata egy Formula-1-es autó megtervezése lett.