Vásárlási feltételek
A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.
A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni (Facebook fiók, Google+ fiók vagy korábbi regisztrációban megadott adatokkal), új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
Ha korábban már regisztrált áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor jelentkezzen be Facebook fiókjával vagy Google+ fiókjával a "Bejelentkezés" menüpontban vagy pedig a "Regisztráció" menüpontra kattintva adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Ha regisztrált vásárlónként vásárol, mindig jelentkezzen be a rendelés leadása előtt, hogy a vásárlásért járó hűségpontokat jóvá tudjuk írni Önnek.
Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (személyes átvétel vagy futárszolgálat által), valamint fizetési módot (utánvét). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.
Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találhatóak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása munkanapokon 24 órán belül megtörténik.
Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.
Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a vásárló a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről. A várható szállítási időpontról ezt követően e-mailben vagy telefonon értesítjük a vásárlókat. A levelezőrendszerek beállításai miatt előfordulhat, hogy a visszaigazolás, illetve a további értesítések is a Promóciók vagy Levélszemét/Spam mappában landolnak. Ha a vásárló nem kapja meg azonnal a visszajelzést, ezeket a mappákat is ellenőrizni kell. Ha itt sem található a levél, akkor az a legvalószínűbb, hogy rosszul adta meg az e-mailcímét. Az ilyen eseteket kérjük bejelenteni a megrendeles@gpshop.hu e-mailcímen, név és rendelési dátum megadásával. Köszönjük.
Fizetési feltételek
Áruházunkban a fizetés rendeléskor bankkártyával vagy kiszállításkor, utánvéttel történik. Ez utóbbi esetben a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben vagy bankkártyával a küldemény kézbesítőjének.
Külföldre történő szállítás banki előreutalással történik, további részletek erről a "Szállítás" cím alatt található.
Átvételi pontunkon történő rendelésátvétel esetén készpénzes fizetésre van lehetőség, forintban vagy euróban.
Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása GLS futárszolgálattal (házhozszállítás és csomagpont), illetve a FoxPost csomagterminál használatával történhet.
A webáruházban minden termék mellett feltüntetjük a termék elérhetőségét. Az „Raktáron/Üzletünkben is kapható” jelöléssel ellátott termékek szállítási ideje, raktárkészletünktől függően, 1 munkanap. Ha a megrendelt termék átmenetileg elfogyott, akkor azt beszerezzük Neked, erről természetesen tájékoztatást kapsz tőlünk. Ebben az esetben a termék kiszállítása, partnereink raktárkészletétől függően, 10-15 munkanapot is igénybe vehet. Mivel választékunk rendkívül nagy, és több forrásból származik, egyes termékek beszerzése estenként még ettől is tovább tarthat, így egy esetleges beszállítói késlekedés a rendelésed teljesítésének késését okozhatja. Ekkor természetesen kapcsolatba lépünk Veled és tájékoztatunk a rendelésed státuszáról vagy egy másik, de azonnal elérhető terméket ajánlunk Neked.
Az „Csak webáruházban kapható” jelöléssel ellátott termékekből nem tartunk raktárkészletet, így azokat üzletünkben sem találod meg, kizárólag megrendelésre szerezzük be. Ezen termékek beszerzése általában 10-15 munkanapot vehet igénybe, de ha partnerünk nem tud az előzetesen ígért határidőre szállítani az a megrendelésed további csúszását okozhatja. Ekkor is természetesen kapcsolatba lépünk Veled és tájékoztatunk a rendelésed státuszáról vagy egy másik, de azonnal elérhető terméket ajánlunk Neked.
Az "Előrendelhető." jelöléssel ellátott termékek majd egy későbbi időpontban lesznek először elérhetőek, de előrendelést már addig is felveszünk. A várható első szállítási időszakot az adott csapat tájékoztatása szerint határozzuk meg és a termékleírásban jelezzük. Amennyiben a termék első elérhetőségében csúszás, késés jelentkezik, azt rögtön megjelentetjük a termékleírásban.
Az egyszerre rendelt, de különböző szállítási határidejű termékek egyszerre, egy csomagban vehetőek át, de külön kérésre, maximum két részletben, kiszállítjuk azt Neked. Ebben az esetben a második kiszállítás ingyenes.
Amint rendelésedet átadjuk a futárnak, vagy az személyesen átvehetővé válik, erről e-mailben értesítünk.
A szállítás aktuális díjait itt találod: https://www.gpshop.hu/gpshop_szallitasi_info
Szállítás külföldre
Termékeinket Szlovákiába, Szlovéniába és Romániába is kiszállítjuk!
Külföldi megrendelés esetén a fizetés utánvét helyett átutalással történik.
Ennek menete:
- rendeld meg az általad megvásárolni szándékozott terméket a fent leírtak szerint.
- adataid megadásakor feltétlenül adj meg egy olyan e-mailcímet, amin a későbbiekben fel tudjuk venni veled a kapcsolatot
- amint az általad megrendelt termék kiszállítható, e-mailben elküldjük a számla végösszegét, egy számlaszámot, ahova ezt az összeget utalnod kell illetve egy kódot amire hivatkoznod kell a banki átutalás „Megjegyzés” rovatában.
- amint a rendelés ellenértéke számlánkra megérkezik, elküldjük neked a csomagod. Erről még aznap értesítünk e-mailben. A csomagod a GLS futára viszi ki neked, Szlovákiába és Romániába a következő munkanapon, míg Szlovéniába a 3. munkanapon.
A kiszállítás várható költségei - a végleges szállítási költség ettől eltérhet,mindig egyedi egyeztetést igényel:
Küldemény súlya |
Fuvardíj |
2 kg-ig |
4.100,-Ft |
2-3 kg |
4.400,-Ft |
3 kg felett |
4.500,-Ft |
Fontos! Kérünk téged, hogy ne felejtsd el megadni neved, illetve címed, ahová a megrendelt terméket el tudjuk küldeni. Áraink az Áfát tartalmazzák, de a kiszállítás költséget nem. A megrendelt terméket a GLS futárai juttatják el neked. A kiszállítás költsége a vásárlót terheli. Fizetés átutalással, forintban történik a fent leírtak szerint. A küldemény átvételekor a kézbesítő jelenlétében kérlek, hogy ellenőrizd annak sértetlenségét. Ha a csomag sérült, és nincs hozzá mellékelve sérülésről szóló kárfelvételi jegyzőkönyv, akkor kérlek, hogy ne vedd át a csomagot. Előforduló áruhiány esetén küldd el címünkre a jegyzőkönyvet, és mi pótoljuk a hiányzó árucikket.
Termékeinkre szavatosságot illetve jótállást a mindenkori érvényes magyar jogszabályok szerinti biztosítunk. Cégünk minden termékére csere és visszavásárlási garanciát nyújtunk. Ha a kiszállított terméket bármely okból nem találod megfelelőnek, a kiszállítást követő 2 hétben küld azt vissza címünkre, a következő módon: az árut egyszerű csomagként és ne utánvételleladd fel, mert az így visszaküldött csomagot nem áll módunkban átvenni. A csomagban vagy a kísérőlevélben jelezd, hogy az áru cseréjét vagy ellenértékét kéred.
Az esetleges további reklamációk érvényesítése érdekében kérlek, hogy őrizd meg a csomag kifizetését igazoló bizonylatot. Az áru cseréjét a GLS futárain keresztül, ellenértéke visszafizetését pedig banki átutalással intézzük.
Az info@gpshop.hu címen vagy a fent jelzett bármely elérhetőség valamelyikén megrendeléseddel kapcsolatos minden kérdésére készséggel válaszolunk.
Jó vásárlást és jó szurkolást kívánunk!
A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.
A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza. A visszaküldés költsége a vevőt terheli. A FoxPoston keresztül rendelt termékek esetén az átvételt követő 14 napon belül lehetőség van ingyenes visszaküldésre is.
Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül. A megkötött szerződést nem iktatjuk, utólag hozzáférhető telephelyünkön és online.
Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a szerződéstől harminc napon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.
A webáruház üzemeltetője fenntartja magának a jogot a megrendelések felülvizsgálatára és teljesítésnek megtagadására, amennyiben a csomag átvételének sikerességét nem látja biztosítottnak. Ilyen ok lehet pl: A Vásárló többször rendel de fizetési kötelezettségének nem tesz eleget, csomagját nem veszi át, és/vagy hibás, valótlan adatokat ad meg meg, vagy a megadott elérhetőségek bármelyikén nem elérhető.
Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!
Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.
Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Vevőszolgálat" vagy "Elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására
A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben, vagy postai levélben kerülhet sor (megrendeles@gpshop.hu, F1 Fanatic Kft, 20292 Budakeszi, Losonc u. 15/A).