SÜTIK HASZNÁLATA - kérünk, tekintsd át és állítsd be igényeid szerint!

Weboldalunk sütiket (cookie) használ. Ezek egy része elengedhetetlen a webáruház megfelelő működéséhez. További sütik használatával pedig könnyebbé tudjuk tenni a vásárlást az oldalon és az érdeklődési körödnek megfelelő ajánlatokat, hirdetéseket tudunk megjelentetni neked. Minderről szabadon dönthetsz, ha a "Beállítások módosítása" gombra kattintasz. A beállításokat később is bármikor módosíthatod a bal alsó sarokban levő fogaskerékre kattintva. További tudnivalókat a sütikról Adatvédelmi szabályzatunkban találsz.

Vásárláshoz kapcsolódó információk, csere, visszaküldés, reklamáció, Ajándékutalvány

Kedves Vásárlónk!

Köszönjük vásárlásod! Reméljük, hogy a kiválasztott termék elnyeri tetszésedet és örömödet leled majd benne.

Szeretnénk néhány fontos tudnivalót megosztani veled:

I. Csere és visszaküldés

Ha a csomag átvételét követően a terméket bármilyen okból nem találod megfelelőnek, a kiszállítást követő 30 napon belül indoklás nélkül visszaküldheted nekünk és kérheted annak cseréjét vagy a vételár visszautalását.

FONTOS: ilyen módon csak nem használt, nem hordott, nem kimosott terméket tudunk visszavenni, az alábbiak szerint:

1. Tedd vissza a terméket az eredeti csomagolásába, címkével, bilétával együtt. Ha nem az eredeti csomagolásában, illetve ha nem minden tartozékával együtt küldöd vissza, akkor a terméket nem tudjuk visszavenni vagy cserélni - hiszen azt ezek hiányában nem tudjuk már értékesíteni másnak.

2. A visszaküldött termék nem lehet a felpróbálást / kipróbálást meghaladóan használt. Használt terméket nem veszünk vissza és nem cseréljük. 
A használat során esetlegesen jelentkező minőségi hibát a vonatkozó jogszabályok szerint kezeljük, ez a pont nem az ilyen esetekre vonatkozik.
Ha használatból eredő minőségi reklamációval szeretnél élni, kérlek, vedd fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink egyikén.

3. A terméket ajánlott levélként vagy csomagként add fel címünkre:

F1 Fanatic Kft - GPshop
2092 Budakeszi, Losonc u. 15/A

A visszaküldés költsége a vevőt terheli, a cseretermék kiszállítását mi álljuk. Utánvétes csomagot nem áll módunkban visszavenni.

4. A csomagba tegyél egy kísérőlevelet, amiben jelzed, hogy a termék cseréjét vagy ellenértékét kéred vissza. Ehhez ide kattintva találsz mintát pdfben, itt pedig szerkeszthető dokumentumként.

4.a) Ha az áru ellenértékét kéred vissza, azt banki utalással juttatjuk el hozzád. Ebben az esetben kérjük, hogy a kísérőlevélben add meg az utaláshoz szükséges banki adatokat:
- számlatulajdonos neve
- bankszámla száma

Az esetleges további ügyintézés érdekében a csomag kifizetését igazoló bizonylatot vagy a webáruházunkban történt sikeres bankkártyás fizetésről szóló visszaigazoló e-mailt őrizd meg.

4.b) Ha cserét kérsz, add meg a kiválasztott cseretermék pontos nevét, cikkszámát és méretét (ha van).

A csomag beérkezése után a lehető leghamarabb, de legkésőbb 14 napon belül feldolgozzuk a kérésed és intézzük a visszafizetést vagy - raktárkészlet függvényében - a cserét.

II. Szállítás több részletben

Ha több terméket rendeltél és nem tudunk minden árut egyszerre kiszállítani, a hiányzó termék(ek)et utólag fogjuk küldeni, az elsővel megegyező szállítási móddal, amint raktárunkba beérkezik. A hiányzó termékek kiküldésének költségét átvállaljuk.

III. Ajándékutalvány beváltása

A GPshop ajándékutalványokat nem a webshopon keresztül, hanem e-mailben tudod beváltani, a következők szerint.

1. Fényképezd le az utalvány(oka)t

2. Küldd el e-mailben a kép(ek)et a megrendeles@gpshop.hu címre,
a következő adatokkal együtt:

- kiválasztott termék(ek) neve, cikkszáma és ha van mérete
- megrendelő neve
- megrendelő címe
- kiszállítás címe, ha az előbbitől eltér (hétköznap munkaidőben, 8:00-16:00 között szállítja ki a csomagot a GLS, így olyan címet adj meg, ahol ebben az időszakban át tudja valaki venni a csomagot)
- emailcím és telefonszám, ahol elérünk a rendeléseddel kapcsolatban

3. Mi ellenőrizzük a küldött adatokat és rögzítjük a rendelést.

4. Készlettől függően a lehető leghamarabb küldjük a csomagod.

5. Kiszállítás előtt egy nappal értesítünk e-mailben.

Fontos:
- ha a termék értéke magasabb, mint a beváltott utalványok értéke, a különbözetet utánvéttel tudod fizetni, aminek díját a Szállítási információk menüpontban találod.
- ha a termék értéke alacsonyabb, mint a beváltott utalványok értéke, a különbözet elvész, azt később nem tudod felhasználni.
- utalvány beváltásakor csak GLS házhozszállítás választható, aminek díja fizethető az utalvánnyal. A kiszállítás aktuális díjáól a Szállítási információk menüpontban tájékozódhatsz.

---

Ha kérdésed lenne a fentiekkel kapcsolatban, keress minket a "Kapcsolat" menüpontban található elérhetőségeinken.

Ha szeretnél elsőként értesülni akcióinkról, újdonságainkról, iratkozz fel hírlevelünkre a honlapon vagy keress minket a Facebookon és az Instagramon.

Jó szurkolást kíván a GPshop csapata

Az oldal tetejére