Eddie Irvine és Michael Schumacher a 2002-es Olasz Nagydíj után
Michael Schumacher és Eddie Irvine, az egykori csapattársak, nem sűrűn találkozhattak a dobogón azt követően, hogy az észak-ír pilóta elhagyta a Ferrarit és a Jaguarhoz szerződött.
A Ford az 1990-es évek végén úgy döntött, hogy beszáll a Forma 1-be és 1999 végén megvásárolták az akkoriban igen csak gyengén muzsikáló Stewart csapatot. Az eredmények nagyon nem akartak jönni és a zöldek néhány kisebb villanástól eltekintve javarészt a vert mezőnyben autóztak ezekben az években.
2002-ben Monzában viszont Irvine kimondottan remek versenyt futott, 110%-ot préselve ki autójából, és a Williams-BMW-k kiesését követően felzárkózott a harmadik helyre. Végül ott is intették le. Ekkor valószínűleg még ő maga sem gondolta, hogy ez lesz pályafutása utolsó dobogós helyezése - és a Jaguarnál sem hitte senki, hogy ekkor ünnepelhettek utoljára pódiumos helyezést.
2004 végén a hosszantartó sikertelenség miatt a Ford Motor Company a Jaguar Racinget, a Cosworth-szal együtt eladta Dietrich Mateschitznek, aki a csapatnak a Red Bull Racing nevet adta. A többit pedig már ismerjük.
A NapiF1sztori cikke alapján.